کد خبر: ۶۱۳
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۱۳:۱۱:۱۸

بازیگران نقش شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در سریال تاج انتخاب شدند

«روفوس کامپا» و «اد مک وی» قرار است نقش شاهزاده ویلیام را در فصل ششم سریال تاج در سنین مختلف به تصویر بکشند و «مگ بلامی» برای بازی در نقش همسر شاهزاده در خانواده سلطنتی انگلستان انتخاب شده است.

روفوس کامپا نقش شاهزاده ویلیام را از سن ۱۵ سالگی و  اد مک وی از اواخر نوجوانی تا سن ۲۰ سالگی شاهزاده را به تصویر خواهند کشید.

اپیزودهای مربوط به ایفای نقش کامپا درباره نحوه برخورد خانواده سلطنتی با مرگ دایانا پرنسس ولز مادر ویلیامز را در سال ۱۹۹۷ و مک وی پس از ملاقات شاهزاده ویلیام با مگان در سال ۲۰۰۱ در زمان تحصیل در دانشگاه سنت اندروز - St Andrews اسکاتلند است که شاهزاده را در خواستگاری از مگ بلامی به تصویر می‌کشد.

نخستین حضور کامپا در صحنه West End در ژوئن سال ۲۰۱۹ بود که نقش اصلی آدریان - Adrian را در فیلم Sue Townsend\'s The Secret Diary of Adrian Mole ۱۳ ۳/۴ – The Musical بازی کرد.

مک وی هم روی صحنه Old Vic و Hammersmith Riverside Studios ایفای نقش کرده است.

پنجمین فصل سریال تاج در ماه نوامبر و در نتفلیکس پخش خواهد شد که در آن ایملدا استونتون - Imelda Staunton نقش ملکه الیزابت دوم را از اولیویا کولمن - Olivia Colman تحویل خواهد گرفت.

الیزابت دبیکی - Elizabeth Debicki هم در نقش پرنسس دایانا، دومینیک وست - Dominic West در نقش شاهزاده ولز، جاناتان پرایس - Jonathan Pryce در نقش دوک ادینبورگ و لسلی منویل - Lesley Manville در نقش پرنسس مارگارت بازی خواهند کرد.

در این باره ایندیپندنت نوشته، ماه گذشته اعلام شد که فصل پنجم این مجموعه درباره شرایطی است که اکنون می‌دانیم منجر به مصاحبه پانوراما با دایانا، شاهدخت ولز و نحوه رفتار با او شد.

بعد از اولیویا کولمن نقش ملکه را ایملدا استونتون بازی می‌کند و جاناتان پرایس جایگزین توبیاس منزیس در نقش دوک ادینبرو می‌شود. لسلی منوئل بعد از هلنا بونهام کارتر نقش شاهدخت مارگارت را بازی خواهد کرد.

هرچند انتظار بر این بود که مجموعه تاج بعد از فصل پنجم به پایان برسد اما پیتر مورگان سازنده و نویسنده این مجموعه بعداً گفت که این مجموعه تا فصل ششم ادامه خواهد یافت.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی