کد خبر: ۳۶۵۴
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۱۶:۲۰:۰۰

مجازات عجیب کی روش برای یک بازیکن خاطی

جا ماندن ساق بندهای یک بازیکن در وسط زمین چمن تمرین تیم ملی، به ماجرای پلیسی برای کی‌روش تبدیل شد.

تمرینات تیم ملی پس از تعطیلی مسابقات لیگ برتر، امروز از سر گرفته شد. تمریناتی که برخلاف دفعات قبل، با کمترین نفرات ممکن برگزار شد و سرمربی تیم ملی برای انجام فرامین تاکتیکی مدنظرش و استفاده کافی و وافی از فرصت آماده سازی ملی پوشان، مجبور شد یازده بازیکن جوان را نیز به اردوی تیم ملی دعوت کند.

در واقع این یازده بازیکن جوان، به عنوان حریف تمرینی ملی پوشان اصلی در کمپ تیم های ملی حاضر شدند تا بازیکنان بزرگسال در این مدت و در تمرینات آماده سازی، چند بازی درون تیمی با این نفرات انجام دهند.

فضای تمرینی امروز برخلاف دفعات قبل، بدون شوخی های همیشگی سرمربی پرتغالی آغاز شد. کی‌روش که بابت عدم حضور برخی از ملی پوشان و در صدر آنها شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان چهره برافروخته ای داشت، پس از گفتگو با رسانه ها، بازیکنان را به ۲ تیم تقسیم کرد تا در قالب یک بازی درون تیمی به مصاف هم بروند.

با وجود تکرار حرف های کی‌روش، اما به نظر می رسید بازیکنی که این ساق بندها را جا گذاشته، از ترس جریمه، تنبیه یا مجازات، زیر بار برعهده گرفتن قلم بندها نمی رود. چهره اخمو و بدون لبخند کی‌روش در ابتدای تمرین، گربه را دم حجله کشته بود و بازیکن مذکور نیز شاید از ترس عواقب انضباطی، ترجیح داد در این مدت زمان کوتاه، سکوت کند بلکه سرمربی تیم ملی بی خیال ماجرا شود.

اما در نهایت با پافشاری کی‌روش برای یافتن بازیکن خاطی، مشخص شد که ساق بندهای آبی متعلق به آریا برزگر بازیکن نفت مسجدسلیمان است و برخلاف انتظار، کارلوس کی‌روش با لبخندی بر لب، به سمت او رفت و این قلم بندها را به بازیکن سابق پرسپولیس داد و از فکر تنبیه انضباطی او گذشت.

کی روش

در لحظاتی که کی‌روش ساق‌بندها را به برزگر می داد، توجه سایر بازیکنان جوان تیم ملی به کنار زمین معطوف شده بود. شاید آنها به دنبال این مسئله بودند که سرمربی سخت‌گیر تیم ملی، چه مجازاتی را برای برزگر در نظر خواهد گرفت.

به هر شکل و در شرایطی که پیرمرد پرتغالی یکی از بدخلق‌ترین روزهای خود در بازگشت مجدد به نیمکت تیم ملی را آغاز کرده بود، در نهایت با لبخند همیشگی بر لب، برزگر را بخشید و این بازیکن جوان نیز ساق بندهایش را از سرمربی تیم ملی تحویل گرفت و به بازی درون تیمی پرداخت.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی