کد خبر: ۹۵۴
۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ۱۱:۳۳:۲۰

شوک عجیب کی روش به استقلالی ها

عدم دعوت یکی از بازیکنان تیم استقلال باعث شد شوک مهمی به بازیکنان استقلال وارد شود!

در شرایطی که طی روزهای گذشته بارها در رسانه ها اعلام شده بود که یک استقلالی دیگر به جمع نفرات قبلی آبی پوش این تیم در لیست تیم ملی اضافه شده ولی این پیشگویی غلط از آب درآمد!

در روزهای گذشته پس از انتخاب کی‌روش بعنوان سرمربی جدید گفته شد این مربی پرتغالی می خواهد دوباره همان خط دفاعی و هافبک جام جهانی ۲۰۱۸ را دور هم جمع کند که رامین رضاییان را هم به اردو دعوت کرده است، اما این اتفاق به شکل عجیبی رخ نداد!

انتشار اسامی هافبک های دعوت شده به اردوی تیم ملی در شرایطی بود که نام روزبه چشمی بین آن ها دیده نمی شد. چشمی که تجربه حضور در جام جهانی قبلی و بازی ۹۰ دقیقه ای روبروی مراکش را کارنامه دارد گرچه در بازی های ابتدایی فصل جاری - در پست غیرتخصصی‌اش - عملکرد خوبی در استقلال نداشت اما بعد از انتقال به پست تخصصی خودش - هافبک دفاعی - شرایط خوبی را برای خودش و استقلال رقم زد.

با این همه رامین رضاییان که گفته می‌شد کارلوس کی‌روش حضور او همراه با روزبه چشمی در اردوی اتریش را خواستار شده به اردو دعوت شد و نامش بین مدافعان دعوت شده قرار گرفت اما روزبه چشمی نه!

ناگفته نماند؛ از راهروهای فدراسیون شنیده می شود این احتمال که کی‌روش نسبت به این موضوع واکنش نشان بدهد زیاد است و شاید در ساعات یا روزهای آینده تا پیش از سفر تیم ملی به اتریش تغییراتی در لیست داده شود. اینکه چه فردی در این باره و در لحظه آخر تغییراتی در لیست تیم ملی داده یا نه قطعا به زودی مشخص خواهد شد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی