کد خبر: ۶۳۳۱
۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ۱۶:۴۵:۰۰

حمله کیهان به هومن سیدی به خاطر حمایت از اعتراضات؛ با پول آلوده سریال ساخت

روزنامه کیهان نوشت: هومن سیدی همچنین یک بار دیگر حاشیه‌ساز شده بود؛ آن هم موقعی که معلوم شد سریال شبکه نمایش خانگی «قورباغه» را با سرمایه‌گذاری یکی از صاحبان پول‌های آلوده برای یکی از پلتفرم‌های پخش صوت و تصویر تولید کرده است.

روزنامه کیهان در مطلبی به هومن سیدی که اخیرا در حمایت از اعتراضات سخن گفته، حمله و او را متهم به ساختن سریالی با «پول آلوده» کرده است.

به گزارش کیهان، هنوز فراموش نشده که هومن سیدی بعد از دریافت جایزه‌ای از سی و دومین جشنواره فیلم فجر جایزه گرفت، به تملق‌گویی از حسن روحانی پرداخت و گفت که «می‌خواهم این جایزه را تقدیم به بزرگ‌مردی (حسن روحانی) کنم» او اما بعد از چند سال، از آن سوی بام افتاد و چندی قبل، به رئیس‌جمهور مطلوب خودش توهین کرد. سیدی همچنین یک بار دیگر حاشیه ساز شده بود؛ آن هم موقعی که معلوم شد سریال شبکه نمایش خانگی «قورباغه» را با سرمایه‌گذاری یکی از صاحبان پول‌های آلوده برای یکی از پلتفرم‌های پخش صوت و تصویر تولید کرده است.

کیهان در ادامه نوشته است: افرادی مثل هومن سیدی که با چنین بودجه‌هایی کار می‌کنند و زندگی و نحوه کار کردن و پول گرفتن آنها با مردم فاصله نجومی دارد، مجبور هستند فعل معکوس «با مردم هستیم» یا در شکل جدیدش «من خود مردمم» را شعار دهند!

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی