کد خبر: ۳۹۱۸
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ۲۲:۴۴:۴۸

سخنگوی دولت سخنانش درباره علی کریمی را تکذیب کرد

سخنگوی دولت درباره سخنانش دریاره علی کریمی پرداخت: متاسفانه حرف بنده تقطیع شد. قسمت نخست صحبتم را منتشر کردند و ادامه آن را نگفتند. در اینجا کامل می‌گویم که غلط رسانده نشود. اضافه کرد: بنده گفتم مشکلی با برگشت علی کریمی نداریم. برگردند، بیایند و ببینیم و حرف هایی که زده اند را بررسی کنیم که ببینیم برحق بوده یا خیر؟

بهادری جهرمی امشب در جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) و جلسه پرسش و پاسخ در هیئت ثارالله زنجان که با حضور پرشور جوانان و نوجوانان زنجانی برگزار شد در پاسخ به سوال یکی از حاضرین مبنی بر اینکه چرا در دانشگاه علامه طباطبایی گفتید با برگشتن علی کریمی مشکلی نداریم و تا کی باید با وی مماشات شود، گفت: متاسفانه حرف بنده تقطیع شد. قسمت نخست صحبتم را منتشر کردند و ادامه آن را نگفتند. در اینجا کامل می‌گویم که غلط رسانده نشود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: بنده گفتم مشکلی با برگشت علی کریمی نداریم. برگردند، بیایند و ببینیم و حرف هایی که زده اند را بررسی کنیم که ببینیم برحق بوده یا خیر؟

وی بیان کرد: مشترک برویم درب منازل، محل کارها و محل تحصیل افرادی که ادعا شده کشته شده اند تحقیقات کنیم و بببنیم بر حق بوده است یا خیر. طبیعا هر کسی پاسخگوی عملکرد خودش پس از اثبات حقانیت خواهد بود.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی