کد خبر: ۳۶۶۵
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۱۸:۵۶:۲۱

دستور پیگیری ویژه پلیس درباره تجمعات اخیر مهاباد و پیرانشهر

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفیان در تجمعات اخیر در شهرستان های مهاباد و پیرانشهر گفت: مواردی از اصابت تیر به ماموران امنیتی و مردم از بین جمعیت معترضان در تجمعات استان به وقوع پیوسته است به همین منظور از دستور ویژه برای پیگیری این موضوع صادر شده است.

سرهنگ صادق شکری گفت: متاسفانه مواردی از اصابت تیر به ماموران امنیتی و مردم از بین جمعیت معترضان در تجمعات اخیر به وقوع پیوسته و گروه های ضد انقلاب و اشخاص مغرض از این فرصت به انحاء مختلف استفاده و اقدام به قتل شهروندان می کنند که به همین منظور پلیس با دستور ویژه برای پیگیری این موضوع اقدام می کند.

وی گفت: در کنترل تجمعات غیرقانونی از هیچ گونه سلاح جنگی استفاده نمی شود. پلیس به جد در حال پیگیری و شناسایی قاتل و یا قاتلان و عوامل تیراندازی متوفیان در تجمعات اخیر هست و ابعاد حادثه تلخ درگذشت متوفیان درحال بررسی است و باید از اظهارنظرهای خلاف واقع پرهیز شود.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان با اشاره به تلاش و دروغ‌پردازی های دشمن در این خصوص با استفاده از تاکتیک های عملیات روانی و سیاه نمایی برای تشویش اذهان عمومی و برانگیختن احساسات شهروندان خبر داد و از مردم خواست که ضمن پرهیز از هر گونه توقف در محل های احتمال بروز تجمع و ناآرامی، در صورت مشاهده هرگونه افراد مسلح و یا مجرمین سابقه دار سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ شکری در پایان گفت: فرماندهی انتظامی استان ضمن اقدام در خصوص تامین امنیت شهروندان، خود را مکلف به رسیدگی به موضوع می داند و در صورت وقوع هرگونه توطئه، قتل و ایجاد نا امنی برابر قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی