کد خبر: ۳۶۳۸
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۱۱:۵۸:۲۳

70 پرونده در اصفهان برای متهمان ناآرامی های اخیر/ چند پرونده منجر به صدور حکم شده است؟

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: شعب و قضات ویژه رسیدگی به پرونده متهمان اغتشاشات تا این لحظه۷۰ پرونده را با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه‌های عمومی و انقلاب ارسال کرده‌اند.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری شامگاه یک‌شنبه در جمع خبرنگاران پیرامون نحوه رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشگران اظهار داشت: برای نحوه رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشگران جلساتی برگزار شد و  اکثر پرونده‌ها بدای تحقیقات مقدماتی در اختیار دادسراها قرار داشتند.

وی افزود: الان با توجه به سرعت گرفتن کارها، شعب و قضات ویژه در مرحله مقدماتی توانسته‌اند تا این لحظه۷۰ پرونده از پرونده‌های متهمین را با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه‌های عمومی و انقلاب ارسال کنند.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: ارسال پرونده‌ها از اواسط هفته گذشته آغاز شده و قضات ویژه تا بدین لحظه عملکرد خوبی داشته‌اند، البته سرعت و شتاب کار در مرحله تحقیقات،صدور کیفرخواست و ارسال پرونده‌ها به مراجع قضایی بیشتر هم خواهد شد.

جعفری گفت: در محاکم نیز تاکنون ۶ پرونده منتهی به صدور حکم شده و قطعا این احکام ابلاغ خواهد شد و کسانی که اعتراض داشته باشند، به مرحله تجدیدنظر خواهد رفت.

وی افزود: دادگاه برخی از این پرونده‌ها به صورت علنی برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی