کد خبر: ۷۳۸۰
۱۴۰۲/۰۲/۲۳ ۰۹:۲۵:۳۰

تندیس ویژه «دانش‌بنیان یار» به بانک صادرات ایران اعطا شد

تندیس ویژه «دانش‌بنیان یار» نخستین دوره رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس2023) به بانک صادرات ایران اهدا شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، نخستین رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس2023) برگزار و به پاس تجلیل از تلاش‌ها و حمایت‌های ارزشمند مدیران و کارکنان این بانک در تأمین مالی و پشتیبانی از زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان کشور و اعتماد به دانش و تخصص ایرانی، لوح سپاس و تندیس ویژه «دانش‌بنیان یار» به بانک صادرات ایران اهدا شد.

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های نوآورانه همواره در دستور کار بانک صادرات ایران بوده و از بدو تأسیس صندوق نوآوری و شکوفایی، تأمین مالی طرح‌های نوآورانه این شرکت‌ها با جدیت دنبال شده است، به نحوی که در سال گذشته بانک صادرات ایران، رتبه نخست اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را کسب کرد.

گفتنی است بانک صادرات ایران در سال ١٤٠١ با پرداخت ١١٩ فقره تسهیلات به ارزش حدود 15هزار میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان، رتبه نخست اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را کسب کرد و از سوی رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی مورد تقدیر قرار گرفت.

نخستین دوره رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس2023) با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری همزمان با دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس با حضور مسئولان کشوری، مدیران ارشد بانک‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان از 19 اردیبهشت‌ماه در محل پارک فناوری پردیس تهران آغاز به کار کرده و تا 22 اردیبهشت‌ماه پذیرای علاقه‌مندان است.

جشنواره معرفی و تجلیل از تاثیرگذارترین نهادهای تامین مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، برگزاری پنل‌ها، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی، کافه سرمایه در قالب برگزاری جلسات B2B و همرسانی بین تیم‌های استارتاپی و سرمایه‌گذاران، استقرار میز مشاوران برای ارائه خدمات مشاوره تامین مالی و سرمایه‌گذاری حوزه دانش‌بنیان و برگزاری نمایشگاه اختصاصی نهادهای مالی و سرمایه‌گذاری؛ از مهم‌ترین بخش‌های برگزاری رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) است.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی